Termeni și condiții

Curățarea încălțămintei se realizează atent, în funcție de indicațiile înscrise pe etichetele sau pe cutiile acestora. În cazul în care acestea lipsesc, firma este absolvită de orice răspundere, curățarea obiectului făcându-se pe răspunderea clientului.


Primirea încălțămintei se va face numai cu acordul și pe răspunderea clientului, în urma confirmării comenzii pe canalele digitale în care aceasta s-a plasat.

Dacă clientul solicită curățarea încălțămintei într-un mod contrar opiniei specialistului, aceasta se va face pe riscul său.


Firma nu își asumă răspunderea pentru petele dificile care nu ies în urma unor procese repetate de detașare și curățare sau pentru deteriorarea materialului în urma acestora.


Firma nu își asumă răspunderea pentru încălțămintea deteriorată adusă la curățat.


Firma poate refuza primirea încălțămintei în cazul în care aspectul denotă prezența factorilor de infecție sau au un aspect respingător.


Dacă obiectele predate își modifică forma sau se deteriorează din cauza unor vicii ascunse (defecțiuni provenite din insuficienta rezistență a coloranților, dezlipire etc.) firma este absolvită de răspundere.


Articolele din piele naturală și blană naturală sau cele care conțin componente din aceste materiale se vor curăța pe răspunderea clientului. Pot apărea modificări de dimensiune, modificări de culoare accentuate, ruperi ale pielii etc.


Tarifele vor fi percepute conform listei de tarife afișată pe acest site și pe canalele digitale în care s-a efectuat comanda. Dacă din lista de tarife lipsește denumirea unui obiect, prețul se va stabili prin comparare cu tariful acelor articole care au formă asemănătoare sau în funcție de cantitatea de muncă depusă.


Firma nu este răspunzătoare pentru neexecutarea prestațiilor la termen, datorate unor cauze de forță majoră (lipsă energiei electrice, lipsa de apă etc.), dar se obligă să anunțe clientul asupra acestor fapte în cel mai scurt timp posibil.


Eventualele obiecții trebuie făcute în momentul livrării obiectelor, reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.


În cazul deteriorării grave a articolelor din cauza firmei sau în cazul furtului prin efracție din unitate constatat de organele de poliție, firma va oferi despăgubiri reprezentând de maxim zece ori costul curățării acelui obiect, în termen de maxim 30 de zile de la constatare. Produsul despăgubit rămâne în posesia firmei.


În cazul în care produsul este curățat conform etichetei firmei producătoare și se deteriorează, firma nu răspunde pentru daunele cauzate. Clientul se poate adresa unui expert tehnic neutru.


Pentru pierderea sau distrugerea nasturilor, fermoarelor, branțurilor, șireturilor, a ornamentelor, desfacerea lipiturilor confecțiilor, societatea nu poate fi făcută răspunzătoare.


Obiectele neridicate în termen de 30 de zile se consideră abandonate.

Clauze speciale

Curatarea hainelor se efectueaza conform instructiunilor de pe eticheta, stabilite de producator.

Confectiile care nu poseda eticheta cu recomandari de intretinere se primesc pentru prelucrare numai pe raspunderea clientului.


Termenul de prestare a serviciilor se stabileste in functie de procedeul de curatare – spalare, solicitarile clientilor, gradul de murdarie sau pete, accesoriile aplicate, capacitatea de procesare.


Daca clientul solicita curatarea hainelor intr-un mod contrar instructiunilor de pe eticheta sau opiniei specialistilor firmei, curatarea se va face pe riscul sau, pe semnatura sa mentionata pe bonul de comanda.

In ceea ce priveste uzura, ambele parti recunosc o uzura de 30% pentru orice obiect predat.

Pentru articolele deteriorate date la curatat nu ne asumam responsabilitatea.


Verificarea cantitativa si calitativa a articolelor curatate se va face in momentul ridicarii acestora. Nu se accepta reclamatii ulterioare ridicarii articolelor curatate.

Preturile percepute sunt conform listei de preturi afisate in centru.

Firma nu raspunde de eventualele deteriorari sau modificari de dimensiuni din cauza unor vicii ascunse ale materialului (ex. defectiuni provenite din insuficienta rezistentei tesaturii si a cusaturii, din insuficienta rezistenta a colorantilor etc), sau daca acesta este de proasta calitate.

Scoaterea petelor este posibila in majoritatea cazurilor, insa exista si situatii in care scoaterea integrala a petelor nu este posibila, iar aplicarea cu insistenta a solutiilor profesionale poate duce la deteriorarea tesaturii.

In caz de pierdere sau deteriorare grava a articolelor textile din cauza personalului firmei prin neaplicarea corecta a procesului de curatare, despagubirea va fi de maxim 10 (zece) ori contravaloarea prestatiei pentru articolul respectiv, in maxim 30 zile de la constatare.

In urma prelucrarii articolelor din blana naturala, piele, cojoace, piele velurata, acestea pot suferi modificari de culoare sau se pot rupe datorita unor defecte de tabacire, tanare si vopsire, cauzate de un finisaj necorespunzator, motiv pentru care prestatia de curatat chimic a acestor obiecte se va face pe garantia clientului.

Societatea nu este raspunzatoare pentru neexecutarea prestatiilor in termen, datorita unor cauze de forta majora (lipsa energie electrica, lipsa presiune apa, sau a depasirii capacitatii de productie)

Pentru pierderea sau distrugerea nasturilor, fermoarelor, pernitelor de umeri, a ornamentelor, precum si a obiectelor uitate in buzunare, indiferent de valoarea acestora ( sume de bani, bijuterii, accesorii si bunuri de valoare etc ), societatea nu poate fi facuta raspunzatoare. Clientul are obligatia sa verifice buzunarele hainelor inainte de predarea catre Prestator.

Societatea isi rezerva dreptul de a refuza obiectele ce prezinta un grad avansat de uzura sau emana mirosuri dezagreabile.

Neridicarea in termen de 15 zile a articolelor textile curatate se taxeaza cu contravaloarea prestatiei.

Obiectele neridicate in termen de 60 zile se vor considera abandonate si vor fi donate unor organizatii non profit.

Pentru orice articol adus pentru servicii de curatatorie / spalatorie ce depaseste valoarea de 300 Euro, clientul are obligatia sa declare valoarea acestuia, iar costul prestatiei va fi de 10 % din valoarea declarata, plata se va efectua in lei curs BNR.

Prestatorul isi rezerva dreptul de a refuza prestarea serviciului pentru articolele supraevaluate si cu un grad de uzura ridicat.


Datele personale solicitate de societatea noastra sunt necesare pentru a identifica clientul : numele si prenumele, numarul de telefon. Numarul de telefon este necesar pentru informarea clientului pentru diverse situatii, livrare comanda, accept client pentru procesare la articolele dificile, cand acesta nu este trecut pe bon, informari cu privire la promotiile desfasurate de societate etc. Datele colectate nu vor fi dezvaluite nici unui alt tert, decat in situatiile prevazute de lege.


Aceste clauze reprezinta un contract intre client si firma, deci este acceptat neconditionat de ambele parti.

noutăti

Primește pe email promoții și noutăți de la echipa Eco Lotus. Trimitem regulat coduri promoționale pentru reduceri si informații utile, de sezon, pentru clienții noștri.

galerie foto

Curățare încălțăminte

Vezi servicii

Curățare îmbrăcăminte

Vezi servicii

Curățare perne și draperii

Vezi servicii

contact

Bulevardul Independenței Nr. 6, Târgoviște - 130104 - România

Vezi pe hartă

Telefon: 0756-725-092

© 2024 - Toate drepturile rezervate - Eco Lotus SRL

PROGRAM SARBATORI PASTE

19 - 20 - 21 aprilie - inchis

Paste fericit!