Curățarea hainelor se efectuează conform instrucțiunilor de pe eticheta, stabilite de producător.
Confecțiile care nu posedă eticheta cu recomandări de întreținere se primesc pentru prelucrare numai pe răspunderea clientului.
Termenul de prestare a serviciilor se stabilește în funcție de procedeul de curățare – spălare, solicitările clienților, gradul de murdărie sau pete, accesoriile aplicate, capacitatea de procesare.
Dacă clientul solicită curățarea hainelor într-un mod contrar instrucțiunilor de pe eticheta sau opiniei specialiștilor firmei, curățarea se va face pe riscul sau, pe semnătură să menționată pe bonul de comandă.
În ceea ce privește uzură, ambele părți recunosc o uzură de 30% pentru orice obiect predat.
Pentru articolele deteriorate date la curățat nu ne asumăm responsabilitatea.
Verificarea cantitativă și calitativă a articolelor curățate se va face în momentul ridicării acestora. Nu se acceptă reclamații ulterioare ridicării articolelor curățate.
Prețurile percepute sunt conform listei de prețuri afișate în centru.
Firma nu răspunde de eventualele deteriorări sau modificări de dimensiuni din cauza unor vicii ascunse ale materialului (ex. defecțiuni provenite din insuficientă rezistenței țesăturii și a cusăturii, din insuficientă rezistență a coloranților etc), sau dacă acesta este de proastă calitate.
Scoaterea petelor este posibilă în majoritatea cazurilor, însă există și situații în care scoaterea integrală a petelor nu este posibilă, iar aplicarea cu insistență a soluțiilor profesionale poate duce la deteriorarea țesăturii.
În caz de pierdere sau deteriorare gravă a articolelor textile din cauza personalului firmei prin neaplicarea corectă a procesului de curățare, despăgubirea va fi de maxim 10 (zece) ori contravaloarea prestației pentru articolul respectiv, în maxim 30 zile de la constatare.
În urmă prelucrării articolelor din blană naturală, piele, cojoace, piele velurată, acestea pot suferi modificări de culoare sau se pot rupe datorită unor defecte de tabacire, tanare și vopsire, cauzate de un finisaj necorespunzător, motiv pentru care prestația de curățat chimic a acestor obiecte se va face pe garanția clientului.
Societatea nu este răspunzătoare pentru neexecutarea prestațiilor în termen, datorită unor cauze de forță majoră (lipsa energie electrică, lipsa presiune apă, sau a depășirii capacității de producție)
Pentru pierderea sau distrugerea nasturilor, fermoarelor, pernitelor de umeri, a ornamentelor, precum și a obiectelor uitate în buzunare, indiferent de valoarea acestora ( sume de bani, bijuterii, accesorii și bunuri de valoare etc ), societatea nu poate fi făcută răspunzătoare. Clientul are obligația să verifice buzunarele hainelor înainte de predarea către Prestator.
Societatea își rezervă dreptul de a refuză obiectele ce prezintă un grad avansat de uzură sau emană mirosuri dezagreabile.
Neridicarea în termen de 15 zile a articolelor textile curățate se taxează cu contravaloarea prestației.
Obiectele neridicate în termen de 60 zile se vor consideră abandonate și vor fi donate unor organizații non profit.
Pentru orice articol adus pentru servicii de curățătorie / spălătorie ce depășește valoarea de 300 Euro, clientul are obligația să declare valoarea acestuia, iar costul prestației va fi de 10 % din valoarea declarată, plata se va efectua în lei curs BNR.
Prestatorul își rezervă dreptul de a refuză prestarea serviciului pentru articolele supraevaluate și cu un grad de uzură ridicat.
Datele personale solicitate de societatea noastră sunt necesare pentru a identifica clientul : numele și prenumele, numărul de telefon. Numărul de telefon este necesar pentru informarea clientului pentru diverse situații, livrare comandă, accept client pentru procesare la articolele dificile, când acesta nu este trecut pe bon, informări cu privire la promoțiile desfășurate de societate etc. Datele colectate nu vor fi dezvăluite nici unui alt terț, decât în situațiile prevăzute de lege.
Aceste clauze reprezintă un contract între client și firma, deci este acceptat necondiționat de ambele părți.
noutăti
Primește pe email promoții și noutăți de la echipa Eco Lotus. Trimitem regulat coduri promoționale pentru reduceri si informații utile, de sezon, pentru clienții noștri.
© 2024 - Toate drepturile rezervate - Eco Lotus SRL
PROGRAM SARBATORI PASTE
19 - 20 - 21 aprilie - inchis
Paste fericit!